Lindex-modellen

Nu  har vi fått foldern med Emilia, reklamen för Lindex som hon fotades för i maj.
Se tidigare inlägg.

Hur lägger man ut en Adobe Reader-fil på sin blogg?
Så ni får se hur hela katalogen ser ut??

Visar er de bilder som publicerades i foldern, tog kort med min digitalkamera så länge.
Tills jag får hjälp att lägga upp hela foldern... :)

Framsidan - här är INTE Emilia med.
2 andra baby-modeller.


I foldern
Emilia i en fin söt klänning.
Hon ser lite fundersam ut här...



O slutligen på baksidan. :)


Min söta lilla modell. hihi.


Kommentarer till mig
Postat av: Daniel

Måste vara först! haha.. Grattis till det fina resultatet.. Nu är hon kändis oxå ;) Sweet

2008-08-14 @ 16:41:16
Postat av: Hanna

Näääää, gud va kul, äntligen fick man se bilderna!!!! Dom blev jättebra, sista bilden var ju helt underbar! :-) Lilla fotomodellen! Tihi

2008-08-14 @ 20:38:03
Postat av: Sofie

Så kul :) Fina bilder.. som alltid på sötaste tjejen.



Du kan inte lägga upp en fil från adobe.. (vad jag vet iallafall) Men du kan ju öppna den i datorn och trycka på print screan på tangentbordet, och klistra in det i paint.. och spara som jpeg istället.. Du får göra det med varje sida..men det är nog det smidigaste att göra.. Vill se mer ju!!



kram

2008-08-14 @ 21:23:19
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ihhhhh...vilken gullunge!!! Vad roligt att äntligen få se bilderna :) Jättebra bild, så nu hoppas jag på att få se resten.



kram kram

2008-08-14 @ 23:20:44
Postat av: helena

HEj! ohh vad söt hon blev! önskar att mina små sötnosar också kunde få pryda något fin katalog! är allt bra annars?? kram

2008-08-15 @ 10:01:25
URL: http://mesamou.blogg.se/
Postat av: sophie

ojojoj! redan modell! Inte illa ;)

2008-08-16 @ 13:28:39
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0