Emilia leker som vanligt med sina dockor. ...

img_0458 (MMS)

Emilia leker som vanligt med sina dockor. Idag har de även fått namn. :) Från vänster till höger: olof, stora Caroline, lilla Caroline, Linnea o Martin.


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Skinnjackan är fodrad och mössan har fleece på insidan, så det är nog inte så tunna kläder som det ser ut att vara :)

Här är kallt, men inte yllemössakallt kan jag tycka :P .. men det blir kallare och kallare.. Har börjat ha den tjockare vinterjackan på Leon när vi ska vara ute lite mer. Sen sitter han ju i åkpåse.

Tjocka vantar borde jag nog ta och köpa snart.



Svettas Wilma ihjäl får hon låna tunnare kläder av Leon ;) hihi



Snart är ni här!!! Som jag längtar! :) Ska låna en extra barnstol till bilen så att vi slipper ta bussen om vi ska iväg.. Bussen till Malmö är så jäkla seg. Vill du ha säng till Wilma eller sover ni tillsammans förresten?



Kram



Ja visst är det ett sött lejon :)

2010-11-18 @ 21:35:38
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: ullisar

EmmaLis nallar och björnar heter aldrig nånting. jag har frågat efter namn men hon bara tittar konstigt på mig. det heter typ "Nallen" och "Dockan" och "Grodan" osv. :)



va duktig Wilma är på att gå nu förresten!! wow!

2010-11-22 @ 10:30:27
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0