Tack Emilia för att du kom ihåg min namnsdag ;)

På Bolibompa-mornarna tar de alltid upp dagens datum, o namnsdagar o så...

Jag håller på o packar väskan för dan, medans Emilia äter frukost o kollar på bolibompa... så hör jag Emilia:
"Där är du, mamma"

Va? Vart är jag? O så kollar jag på TV:n...
haha....


Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Just ja, grattis på namnsdagen syster yster! Jag har fan aldrig koll på det där. Men det är nog för att vi aldrig har firat det direkt i vår familj. Det är inte så viktigt som sagt. Men grattis iaf. =)

2010-05-20 @ 23:45:06
Postat av: ME&MY

Haha perfekt ju! Junie & Millie har också bolibompa namnsdag!

2010-05-24 @ 11:58:34
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0