Stolt kusin

Igår var Mary, Jonathan o Linda hos oss.
Vi möttes ute vid vår lekpark/äng, där vi hade picknick, gungade, åkte rutschkana, sparka fotboll.... m.m, m.m.

Finns det nån som älskar o gunga mer än Emilia... tveksamt...

Var ute mellan 11-14... efter det gick vi hem till oss, så lekte de vidare.

Emilias kusin, Mary, ville hålla i Wilma... just ja, glömmer det... Emilias OCH Wilmas kusin, Mary. :D
Såååå stolt. :)


Kvällen avslutade jag på gymet, där jag tränade rygg/triceps/ben.

Kommentarer till mig
Postat av: linda

ja, nog var hon stolt allt!

Får jag lägga den bilden på min blogg också?

2010-05-10 @ 17:13:46
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0