Solen fortsatte med sin närvaro på lördagen

Vi sov alla till halv 10 på morgon, eller okej jag fick sova till 11. :P
Var ju min sovmorgon....
NÄr jag gick upp drog Roger iväg o köpte en liten mini-pool.
O så ut på balkong o njuta av solen... fast jag har jättesvårt o bara sitta o njuta av solen... kan inte sitta still mer än 2 minuter. haha

Wilma fick solglajerna på... hon verkade vara lite känslig mot solen i fredags.


Gott med vattenmelon.... Klart Emilia tycker det.. allt som vi nämner om Turkiet älskar hon..o vattenmelon åt hon ju där så.... hihi


Wilma får också ta sig ett dopp


På kvällen kom Catrin & Veronica över, o vi käka middag... men vid 10 på kvällen drog de hem... alla vi var svintrötta. så det blev tidigt i säng för oss... 23 låg vi i sängen redan. :D
Eller jag somna först vid 1 på natten.... satt vid datorn, löste korsord o så...

Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

Tidigt i säng?? Jag sover klockan tio =)

2010-05-24 @ 11:56:46
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så mysigt :)

2010-05-24 @ 21:41:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0