Morsdag

Hanna var här på lördagen o vi kolla på schlager ihop med emilia (Wilma sov o Roger drog iväg efter middagen o drinka hos syrran o hennes kompisar o kom hem först söndag morgon kl.8).
Så ingen frukost på sängen för mig inte... ;) hihi..nä jag ser ändå inte morsdag som någon speciell dag.
Men min mamma ville jag fira idag. :D

Var hur trött som helst. Emilia var ju dålig hela lördagen med hög feber, hosta o snorig.
På natten mellan 0230 och 0430 grät hon om att hon hade ont i örat, o höll sig för örat hela tiden.. stackare.
Så strax innan 5 somna jag först, efter att tröstat Emilia, ammat Wilma mitt i allt gråtande från Emilia :(... o sen vakna jag strax innan 8 när Wilma ville upp.

Börja med paketöppning...men inte för någon mamma, däremot för Wilma som fick en försenad "välkommen till världen"-present från Caroline & Hanna. :) Däri låg en napp-behållare, ska fota den senare så ni får se hur den ser ut. Däremot var svarta locken slut, så den följde inte me..
Wilma tyckte presentpappret var mest spännande. :D hihi

Sen ut o plocka blommor till mamma.
Emilia hade feber, men hon fick följa med ändå.. Roger låg ju o snarka för fullt. :)

Emilia ville cykla, hon har blivit en riktig hejare på o cykla. :)
Bara uppförsbackar som blir lite jobbiga, då vill hon att man ska putta på... kanske snarare är lite lathet. ;)

Sen åkte jag, Wilma o Hanna hem till mamma o duka upp bordet med tårta vi gjort.... hon var iväg o skulle komma hem till tre.

Wilma blev underhållen av kusinerna Mary o Jonathan o moster Linda, som oxå var där.

"Lola ta kort på mig oxå" skrek Jonathan. Hihi

Avsluta kvällen med o grilla hamburgare. Mums.
 


Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Tur att det finns bildbevis på att jag faktiskt var ute i skogen. =) Det är inte favoritstället direkt med alla äckliga insekter som finns där. Fick nog nån traumatisk upplevelse när vi var o plockade svamp för många, många år sen. Hahaha

2010-05-31 @ 23:31:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0