Gröt till lunch varje dag....

....sen måndags förra veckan (17 maj).
Första dagarna kom allting ut igen, fast Wilma gapa efter mer hela tiden. Hon gilla det i alla fall.
Sen helt plötsligt i fredags, så stanna det mesta kvar... kommer mindre o mindre ut med tungan numera. :D
 
Så nu kommer jag ge gröt den här veckan också, så hon verkligen lär sig o hålla kvar mat i mun, sen går jag över till mat o banan o sånt. Spännande! :)


Tjoho, va lycklig man kan va :)
Hon blir verkligen helt tokig o ska ha mat i mun hela tiden.
Kolla bara på filmen. hihi


Ska vi ha AD-droppar också?
Usch, vad jag är dålig på o komma ihåg dessa droppar. Tror hon har fått det max 10 gånger i sitt liv hittills... fast förra veckan kom jag ihåg det varje gång. Tog det i samband med gröten... lättare o komma ihåg det när man ger riktig mat, istället för o bara amma.

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Vilket grötmonster! Tihi. Riktigt sött! =)

2010-05-25 @ 00:42:31
Postat av: ullisar

ööh... jag är lika kass på dom där jämrans ad-vitaminerna... :( kul att hon fått lite fason på gröten nu! lycka till!

2010-05-25 @ 11:57:36
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0