lyx-freda

Rogers systerdotter Veronica fyllde 15 för ca 2 veckor sen, o hade fikabjudning just den dagen vi var iväg på dagskryssning.
Så vi bjöd hem Veronica, Sandra (hennes syrra) o Catrin (Rogers syrra) på middag i fredags. Kl. 19 hade vi sagt att de skulle komma.
O det blev 3-rätters.
Förrätt: Grillad kycklingfilé med karl johan ravioli
Varmrätt: Zuccini- och salamifyllda lövbiffar med rotfrukter
Efterrätt: Kladdkaka med färska hallon o mintgrädde.

Hela fredagen höll jag igång för fullt.
Började med o storstäda hela lägenheten, sen gick jag iväg med barnen till centrum o handlade present och mat för kvällen. Underbart väder.

My pink babies :)
Hela vagnkorgen var fullpackad, o självklart flög en film med i farten (Äntligen midsommar).
Tyckte den var riktigt rolig men så älskar jag ju svenska filmer också.

När vi kom hem, 3 timmar senare, så blev det bak av kladdkaka, o förberedelser av 3-rättersmiddan.
O så dusch o fixa mig själv.... trodde jag skulle stressa ihjäl mig men det gick hur bra som helst. Kände mig ko-lugn. :)
Vart en superlyckad o kul kväll.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0