Inget bloggande på ett tag :(

Jag har så fullt upp hela tiden, så jag knappt hinner duscha haha...
Har inte suttit vid datorn på flera dagar.

Timmarna per dygn räcker inte till... fullt upp hela dagarna då hinner jag inte ens starta datorn. Det ska göras frukost, sen ska alla fixas i ordning, vi går iväg till minisats eller på nån annan utflykt nånstans.. o det ska fixas lunch, o sen plockas det undan hemma..o så dags för mellanmål..o sen plockas det undan igen... o så börja med middan.. o sen ska alla göras iordning för natten, ev går jag o tränar, käkar kvällsmål, duschar som alltid slutar med bad (vadå, har varit utan badkar i 5 års tid, hihi).... o sen är klockan 23. o då vaknar wilma o vill ha ett sista kvällsmål o sen springer jag o borstar tänder, o stupar i säng halv tolv.

Men uppdatering kommer...jag lovar. Ska försöka hinna nu under påsken. Då är ju roger hemma hela 5 dagar, så någon dag lär jag väl hinna :D

Glad påsk!

Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

hmm. är det jag som skrivit det här inlägget eller?



välkommen tillbaka när du hinner och får lust!

2010-04-05 @ 14:14:45
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0