I måndags...

.... var vi först på öppna förskolan på måndagen.
Där mötte vi upp Linda med sina barn Mary & Jonathan.
Sen gick vi ner till väsbyån o matade ankorna.
Emilia älskade även detta. Mycket hon tycker är kul... .lättroad tjej. :D

Sen gick vi hem till Linda, så barnen fick fortsätta leka med varann.
Vi åt lunch, o Wilma fick premiärsitta i matstol. Helt uppbylsad med kuddar o filtar. tihi
Hon orkade med 2-3 minuter, sen ville hon bort.

Sen ville barnen ut o leka precis utanför deras uteplats, så jag klädde på Emilia i vinterkläder... lånade Jonathans vinterjacka o vinterbyxor... varför gjorde vi det, Linda? Varför tog vi inte Emilias overall istället? haha... kort minne...

de ville senare även bort till lekplatsen, o eftersom Emilia så gärna ville dit, o jag absolut inte ville ut nåt mer nu....försän vi skulle hem.. så lät jag henne följa med Mary o Jonathan. Jag tänkte att max 5 minuter, sen går jag ut o hämtar in henne...
Tog väl 2 minuter, sen knacka Mary på dörren o ville att jag skulle komma o hjälpa Emilia o Jonathan o åka rutschkana. Kom dit, o då gallskriker Emilia, hon satt fast i snön. Hon var helt hysterisk.
Så vi gick hem allihopa.
Kommer inte låta henne gå ut utan någon vuxen något mer... var så livrädd hela tiden, o på helspänn o satt o glodde ut i fönstret hela tiden. :D
Okej, om de är precis utanför dörren, men inte annars. Hon får vänta 1 eller 2 år till.... hon e ju ändå bara 2 år.

Kommentarer till mig
Postat av: linda

Detfrågar du mig?? doris??Haha



Jag vet inte...du fick någon fnatt ide, om hennes overall.Var den blött kanske?

2010-03-29 @ 15:41:38
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0