Frustration vid babygymet

Wilma blir skiiiitförbannad när hon inte får ner pippi-fågeln från babygymet.
Har kopplat dit den gula pippin från vårt andra babygym, plast-varianten.
Kolla bara så förbannad hon e. hihi

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Nääää, lilla Wilma. Vems temperament har hon fått? ;-)

2010-03-17 @ 00:02:12
Postat av: Caroline

Gullunge!!! Finska sisu som kommer fram ;) Det är bra att hon är lite envis och inte ger upp.

Många pussar o kramar från mig till gullungarna

2010-03-19 @ 09:07:40
Postat av: ullisar

sicken bestämd liten sötnos! jag sitter här med leende upp till örona!



ps. det som är så häftigt med sitt andra barn tycker jag är att det är så mycket lättare att tyda språk och signaler. det jag nu direkt förstår är ex hunger, tristess, trötthet, ilska osv var jag tvungen att pröva mig fram på med EmmaLi.. det finns nog en anledning till att förstabarnet blir lite "bortskämt" också. full attention liksom ;)

2010-04-05 @ 14:13:21
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0