Bara pussar till Wilma nuförtiden..

Emilia vill knappt pussa på mig på mornarna, det är bara Wilma som får dom pussarna o kramarna. hihi...
Syskonkärlek e bra.

Man märker även hur gärna hon vill leka med Wilma, så vi får hoppas Wilma är snabb på o börja krypa så inte Emilia blir alltför otålig.
Emilia springer iväg, o ropar "kom o ta mig, Wilma" eller "leta efter mig, Wilma" eller "kom Wilma" osv osv..

Hon byter alltid blöja på Wilma, hon har lärt sig o sätta på en ny blöja helt själv på henne.
O så vill hon gärna lyfta upp henne, men där får vi ingripa än så länge. :)
O Wilma kan aldrig släppa Emilia med blicken, så det är nog lika mycket kärlek där. Alltid henne hon väljer o titta på om hon får välja. :)

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Syskonkärlek är underbart! <3 så fina de är!



2010-03-18 @ 23:11:44
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0