Wilma sjuk

I morse kände jag på Wilma att hon var jättevarm, hon hade 39,5 graders feber. Gav henne en alvedon... nu ligger hon bara på 38,5...så jag ger inget mer än så länge...
Hon bara sover o sover... så här mycket har hon inte sovit sen hon var nyfödd. ;) Har väl varit vaken totalt 2 timmar idag. Men hon är inte snorig eller hostar, bara feber. Kanske tänder på G????? ;)

Idag fick vi även ny spishäll.
Vilken är snyggast - gamla eller nya???

Själv tycker jag bägge ser för jävliga ut, den gamla aningen bättre... varför sätter man stoooora knappar på hällen för? Varför inte såna touch-knappar? Nackdelen med o bo i hyresrätt, då väljer de billigt crap. Fast samtidigt slipper vi ju betala för sånt själva. ;)
Fördelen är att Wilma inte kommer komma åt knapparna (som sakna nån slags spärr av nåt slag) när hon börjar knata runt.
Emilia har lärt sig o inte röra knapparna..finally! ;)
Måste däremot byta bänkskivor o skåpluckor immediately....!!!!! Kan inte ha den här husbilsfärgen...vill ha vitt...o vitlackerad ekskiva på arbetsbänken.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Oj, 2 kilo mer än vad Wilma vägde i den åldern. Det är ganska mycket :P Verkligen stora killen här. Inte klokt att ha faktiskt väger mer än henne nu .. Längre är han också :P



Hoppas WIlmas feber försvunnit nu.

Kramar

2010-06-12 @ 20:20:12
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: linda

ja den nyare var finare....vil oxå ha..men får vänta två år till för en total remake av lägenheten. Men då lär man bli nöjd..förutom de nya balkongen som jag redan spyr gala överde ser ju hemska ut)....men men...



Och ja ni behöver göra nåt åt ert husvagnskök. :-D

2010-06-14 @ 13:42:55
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0