SATC-lördan! :D

Körde en SATC-kväll med syrrorna (planerat sen läääänge, skrev upp SATC-premiären redan förra året,hihi).... tyvärr var det en som hoppa av i sista sekund. :(
Så vi vart bara tre....
Inte så SATC med pendeltåg, men man tar vad man haver ;)


T-banan bort till Kungsträdgården, för o sen gå längs vattnet bort till Josefina, på Djurgårn...
Självklart var det en flaska rosé som gällde.... 390 spänn flaskan.... dyrt, men guuuu så gott! :D

Jag hade i en skväll Fanta... blir mer läskande i solstrålarna ;)


1830 hade vi bord på Jensens.... Hannas förrätt se nedan

O min o Carros förrätt.... ser lite smarrigare ut ;)

Titta så glad jag e med min goa förrätt...

Varmrätten..supergott de me.. älskar deras whiskeysås....mmmm

Glömde ta foto på efterrätten - banana splitt.

Kl.21 börja bion - SATC2.... den var såååååå himla bra. ÄLSKA DEN!!!!!


Caroline ville hem på kvällen, hon var trött, så jag o Hanna hoppa också på pendeln mot Väsby... kom inte på vart i stan vi skulle...kl. var halv ett....
Så vi drog in en snabbis till Magget.... skittråkigt, gick vidare till Olive house.. o då höll de på o stänga.... kl. halv två??? vad är det frågan om? jaja...bara ta taxi hem.
Men kul hade vi heeeela dan o heeeela kvällen. :D

Tack systra ystra för en superlyckad o fantastisk kväll. puss puss

Min outfit, som jag kommer använda fler gånger. Älskade klänningen.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Du var lite osäker på klänningen först ju, skönt att du började älska den istället :) Jättesnygg! Men hårbandet du köpte?.. det använde du inte?

2010-06-09 @ 08:51:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0