Hurra för Wilma...

Idag (8 juni) fyller Wilma ett halvår. (Eller egentligen är jag 20 minuter sen.... nu har det hunnit bli 9 juni.) :D
Får panik av tanken på att tiden går så fort..tänk att det redan gått 6 månader.
Snart sitter man på jobbet igen, o dagarna springer iväg med dagishämtningar o dagislämningar, o så hinner man se dem på helgerna typ... usch...vill inte ha det så. JAG VILL VARA HEMMAFRU - LYXHUSTRU!!!! ;) ;)


Kör samma bild som jag hade när jag mobilblogga i morse. :D

Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

Jag vill också vara lyxhustru!



Grattis till lilltjejen hoppas dagen blev över förväntan!

2010-06-09 @ 08:35:49
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sååå himla söt bild på henne! :)



Ska förresten posta hennes present snart. Glömmer hela tiden köpa kuvert när jag är i affären. Igår gick jag till och med dit bara för att köpa ett.. Men jag kom därifrån med en Yoghurt.. :P

2010-06-09 @ 08:53:16
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0