Hamburgerbröds-jakt

Igår, söndag, skulle vi äta hamburgare med bröd till middag.....
Jag åkte runt till 3 ica-butiker o en coop-butik här i Väsby...sen kom jag inte på några fler butiker i närheten så jag gav upp. Kan ju inte åka runt till andra orter för o få bröd....

Hamburger-brödet fanns inte någonstans...så i sista ica-butiken så fick jag snällt köpa ett paket jäst istället.
Fick baka egna hemmagjorda hamburgerbröd.... o det var inte helt fel. Vart supergoda. Saftiga o goda, vilken skillnad mot köpta bröd, går inte ens o jämföra. Mums!


Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Fan du har ju blivit riktigt huslig!! ;) Jag skulle aldrig orka ställa mig o baka egna. =)

2010-06-21 @ 22:40:53
Postat av: Sofie

Mmm.. så gott! Gud så sugen jag blev på att baka egna hamburgerbröd och grilla hamburgare.. mums!!

2010-06-22 @ 19:54:40
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0