Grattis Sverige!

Nationaldagen börja med att jag sov till kl.12 :D
Guuu...såå skönt att få sova så länge. VAr hur länge sen som helst.. när gjorde jag det sist liksom? 
 
Sen åkte vi in till Sollentuna, Edsbergsparken, där hade de nåt jippo i parken vid Edsbergs slott.


Emilia fick en flagga, o vi njöt av solen o värmen.



Sen åkte vi hem till storasyster som fyllde år.
Massa god grillad mat.. kunde äta hur mkt som helst kände jag, var så himla gott.
O sen supergod jordgubbstårta på det... mums mums

Barnen fick pynta med flaggorna... o det blev visst några stycken. haha

Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

Jordgubbstårta är så sjukt gott.

2010-06-10 @ 17:11:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0