Bebis blir stor

Vi har sagt att så fort Wilma börjar krypa, ska vi köpa grind till trappan. Behövs ju inte för Emilia eftersom hon klarar av trappan helt själv.

O idag när jag satt i soffan på ovanvåningen med barnen, så sitter jag o skriver ett sms... vad kan det ta o skriva ett sms.... max 1 minut.... på den tiden har Wilma förflyttat sig hit... från att jag lagt henne på rygg i babygymet. :D


Hon kan inte krypa, däremot puttar hon sig bakåt, rullar runt, snurrar som en klockvisare.......

Men märker att hon kämpar (tränar) verkligen med o börja krypa. Hon försöker ta sig upp på knäna, men det vill sig inte riktigt. :D

Sitta e hon i alla fall grym på. ;) Fast hon fortfarande ramlar åt alla olika håll lite då o då. :)
Gäller o sitta bakom/bredvid eller lägga kuddar runt henne (på sidorna o bakom). Eller så får hon sitta på mjuka v-rumsmattan.


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Oj då, duktiga tjejen :)



Saknar er massor! Har du kollat upp om ni kan komma på besök i sommar? :)



Puss

2010-06-14 @ 21:20:13
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0