Måndag - sista dan på Åland för denna gång

Nu fick jag chans att komma ut o ro för första gången på hela helgen.. inte lätt o få ihop det när man har barn o ta hand om, speciellt Wilma eftersom jag vill hålla henne i skuggan :)
 
Jag, Roger o Emilia drog ut o fiska. Jag o Emilia meta med samma spö (o 1 abborre fick vi, tjoho, hihi, men den åkte tillbaka i vattnet).
Men vi hann väl fiska i 10-15 minuter, sen lessna Emilia o ville tillbaka till stugan.


När vi kom tillbaka körde vi syrror triathlon..o vem vann?
Jag förstås! ;) ;)
Börja med o springa mellan 2 handdukar 30 ggr..sen blev det cykling, o så avsluta vi med o simma ut till flotten, upp på flotten sträcka på sig o ropa tjohej, o sen tillbaka mot gungan. Försten dit vann!

Halv 5 drog vi iväg från stugan... mot båten.
Sa hej då till mamma, pappa, Hanna o Linda o hennes barn Mary & Jonathan.. de ska stanna till fredag (imorgon med andra ord). Fuskisar! ;)
O fint väder har de haft alla dagar!

Barnen totaldäcka på vägen till båten. Hann köra i 2 minuter o så sov dom.


Emilias fick sig ett kärt återseende vid bollhavet. :D

Betydligt mindre folk på hemresan än det var på ditresan, då det var fullsmockat överallt på HEEELA båten.

Jag & Wilma njuter av havsutsikten...

Ut på däck en sväng..men blåste skitkallt, så vi gick in igen..
Där var det uppträdande för barnen i baren.

Tom Wilma var helt uppslukad av showen :)

Emilia fick en ballong-hund av trollkarlen


Helt perfekt midsommar-helg.
Tack mamma o pappa för att vi blev bjudna bort till Ahvenanmaa (=Åland)!!!

Kommentarer till mig
Postat av: rebecka

Vad kul att fiska. De skulle jag vilja göra med Moa i sommar ;D

2010-07-02 @ 09:20:58
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Hanna

Du vann bara för att du sket i din dotter när hon sprang efter dig. Jag o linda jhöll på att kissa på oss av skratt o kunde inte springa. =)

2010-07-02 @ 23:45:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0