Tillbaka på dagis

Idag började Emilia på dagis igen, efter 3 veckors jul-lov.
Trodde hon skulle bli jätteledsen när jag gick men det gick hur bra som helst. :)

Ena fröken, Monica, frågade Emilia om hon skulle följa med henne till sandlådan (där gungan o rutschkanan finns) o hon tog fröken i hand o gick iväg.
O när jag ropade hej då så vinka hon bara till mig, men utan o vända sig om... hihi..
Har hon haft så tråkigt hemma under jul-lovet? ;)

Igår fick hon en Laban-glass i alla fall, o då vart hon glad. Så lite kul har hon haft ;)


Nu har jag packat en flytt-låda. Tjoho, här går det undan.. o om 2,5 vecka flyttar vi... börjar bli orolig för hur vi ska hinna... o hur vi ska kunna leva mitt i allt stök. För nu kommer det vara stökigt hemma under pack-tiden... blääää
Har bara 2 helger på oss, o en av helgerna ska det hinnas med ett 2-årskalas också. :O
 
Nu ska jag börja packa lite till, äta lunch, o snart vaknar nog Wilma o vill äta också.

Har träningsvärk efter lördagens spelande på wii (hade jag fått tillåtelse hade jag lätt lagt ut filmerna jag filmade på grabbarna när de rockade rockring, haha..så snygga e de...)... hur kan man få träningsvärk av o flaxa som en fågel, rocka rockring, åka slalom... haha... jag lyckades i alla fall... så då har jag fått lite träning då.... bravo. :D

Hej hopp!

PS. Svarar på kommentarerna senare idag.

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Hahaha, jag har oxå världens träningsvärk. Tur att jag inte är den enda. =) Trodde inte att ett spel kunde träna musklerna så där. Men fan va kul det där Wii spelet är. VILL HA!!!!!! Hahhaha, fan du måste nästan lägga ut dom filmerna. Så jävla roliga!!!! Tihi

2010-01-13 @ 00:13:08
Postat av: linda

nog e det tråkigt att packa och packa upp.

Men tänk att ni iaf få större och finare sen.

Det brukar motivera mig iaf när ma känner att det inte är kul längre.

2010-01-13 @ 05:45:19
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: ullisar

visst är det härligt att få en bra lämning på dagis? precis som med hämtning. det är ju alltid Mattias som lämnar numera, för att jag ska "slippa böket", och några dagar nu har jag fått hjälp att hämta också. men igår var det jag som möttes av lyckligt vinkande unge i fönstret när jag kom till dagis! såå glad jag blev!



önskar massa lycka till med packandet! det ska bli spännande att följa resan till nya lyan :)



krams!

2010-01-13 @ 12:26:43
URL: http://ullrika.se
Postat av: rebecka

åh. äntligen bloggar du igen!!! har saknat din blogg.

Och du har fått en till liten. Grattis. Så sött och de är väldigt lika tycker jag.



Hur är allt nuförtiden och hur känns det att vara tvåbarnsmamma? Hur tar emilia de, är hon mkt svartsjuk?



Jag är beräknad till runt en 22 juni tror jag de var. Så några månader kvar.. men tiden går mkt mkt fortare den här gången tycker jag.

2010-01-14 @ 15:38:44
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0