Skriv ditt namn

var ju bara tvungen att testa, efter jag läst Lindas blogg.... :)

skriv ditt namn med lillfingret:
carola

skriv ditt namn med armbågen: carfoll,az
skriv ditt namn med pannan: dwr459oiowq
skriv ditt namn med foten: carolla
skriv ditt namn med näsan: carola

hahah.... var ju grym med näsan o foten... :)
Men vadå ass... tänkte på engelska ass... när jag skrev med armbågen....
Men när jag skrev med pannan så titta Emilia lite konstigt på mig...haha... va konstigt!!

LIte skum grej, men var ganska kul haha

Kommentarer till mig
Postat av: Linda

vaddå?

det e fult normalt att slå pannan i tagentbordet.

2010-01-02 @ 23:06:15
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0