Emilia älskar verkligen sina kusiner



Söndagkvällen:
Veronica fick skutta med henne om o om igen, tills mjölksyran tog över (O det var inte mjölksyra för Emilia). :D
Emilia bara tjööööt av skratt... som ni ser på bilden.

O hon skulle hela tiden kramas med Veronica medans hon satt o åt sin kvällsmacka.... är så kul o se Emilia så lycklig o glad när hon träffar sina kusiner.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Hihi, så härlig bild :)

2010-01-19 @ 19:52:37
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Veronica/kusin

haha aaa jag ser ut som om jag inte äns kan klämma fram ett leende XD

2010-01-21 @ 21:26:15
Postat av: Anonym

haha aaa jag ser ut som om jag inte äns kan klämma fram ett leende XD

2010-01-21 @ 21:26:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0