Torsdagens händelselösa dag

Vakna 0715... men gick först upp o väckte Emilia 0730.
0825 måste vi gå utanför dörren, för o hinna med bussen som går 0835. Då är vi på dagis allt mellan 0845-0900... beroende på Emilias gå-takt. :)
Hon ville absolut inte dit idag, hon ville stanna hemma... bad så snällt om o stanna hemma (inget gnäll alls, bara bedjande) o jag kände mig så elak som sa att "du är bara där en liten, liten stund.. o så får du leka med kompisarna ju"...
"Mamma, jag vill inte gå dagis, jag vill vaja hemma med mamma"...

Men.... när vi väl kom till dagis, var det ändring på det..haha... då tyckte hon det var jättekul. Skrattade gott när vi såg fröknarna o alla barnen. Puh..kändes mycket bättre nu o lämna henne. :D

Ska iväg till väsby centrum så fort jag ätit klart min lunch (thai-soppa o sallad vid sidan om), handla lite frukost-grejer som tog slut i morse. O så ska jag se om jag hittar nåt snyggt (Och praktiskt med tanke på att jag ammar)som jag kan ha på mig på lördag.
Då ska vi åka dagskryssning med finlandsbåten. :)

Efter centrum blir det till o hämta Emilia från dagis igen vid 1345.

Wilma låg under tiden jag började äta min lunch, vid sitt babygym o lekte så nöjt. Så titta jag dit igen 2 minuter senare, o då ligger hon såhär.... :)
Min lilla pink baby...


Imorgon ska jag, Emilia o Wilma iväg på foajécafé mellan 14-16.
Nu ska jag dra iväg till centrum. Tjingeling.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Det var ett bra tips att skaffa en blogg till som vänner och släkt kan få läsa.

Har inte bestämt mig för hur jag ska göra än.

Bilder ska du iallafall få se på något sätt, jag lovar :)



Förresten.. det verkar bli dop den 8 maj hos oss :) Så ta och boka in den helgen! Hoppas hoppas hoppas att ni kan komma. Vi har sovplatser såklart!



Puss puss

2010-02-25 @ 15:59:04
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh.. hoppas hoppas hoppas att ni kan komma!!!



Jag vill gosa med Emilia och Wilma :)



2010-02-26 @ 21:12:55
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0