Titta in i kameran

Säger det nog på fel sätt när jag vill att Emilia ska titta in i kameran o le....
"Titta in i kameran, Emilia" säger jag..
Varpå hon dyker in mot kameran o försöker kika in i den. haha


Emilia mår jättebra nu också förresten. Igår var första dan vi verkligen kände igen henne... hon vräkte i sig mat.
Nu är matvraket tillbaka! :)
O hon har inte hängt fast i en, utan låst in sig på sitt rum o lekt själv. O så försöker man gå in.. då dyker hon på dörren o drämmer igen den igen. haha

Så imorgon går hon tillbaka till dagis igen (deltidaren får gå onsdag o torsdag denna vecka).
Idag höll jag henne hemma... o så är det sista pencillin-kuren imorgon också. Då har hon ätit i 7 dagar.


Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

när jag skummade förbi bilden på väg ner mot olästa inlägg trodde jag hon hade slagit sig... inlägget nedanför förklarar dock en hel del :)

2010-02-25 @ 14:05:52
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0