Sjuklingen

- Nä mamma, Emija inte fyk..jag e glaaad.

hihi, nä nä hon är absolut inte sjuk, hon är bara glad. hihi... glad är hon visserligen o ligger bara. Inget stoj här hemma överhuvudtaget. Så det blir mycket tv-tittande i soffan, o läsa böcker.
O så dricker hon jättebra också... både cola, nyponsoppa o vatten slinker ner... hon äter även litegrann av middagar, luncher o mackor. däremot inte så jättemycket utav det, några enstaka skedar.

Emilia har fått hög feber, snorar o hostar o är allmänt hängig sen i söndags.
Allt började med en stor fontän av vatten ur munnen, som landade pladask över hela henne i söndags morse, i sängen.
Så idag är hon hemma från dagis, blir antagligen det resten av veckan också. Hon går ju bara tis-tors numera.


Kommentarer till mig
Postat av: linda

stackars liten.....hon ser ju helt off ut.

2010-02-16 @ 14:52:28
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Sofie

"- Nä mamma, Emija inte fyk..jag e glaaad."



Naaaw, hon är ju bara för go! :)

Hoppas hon kryar på sig snart.



Sv: Jasså, du lyckas se nån likhet med mig hos Leon? Det är du ensam om.. Pappa upp i dagen säger alla.. och det håller jag iofs med om :)



2010-02-16 @ 21:40:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nääää, gumsan....hon ser verkligen hängig ut. Hoppas hon blir bättre snart. En stor krya på dig kram från mig till henne

2010-02-17 @ 00:26:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0