Sjukdomar efter sjukdomar

Vår flytt börja inte så jättebra....
Först började allt med löss.... sen fick Roger halsfluss o började äta pencillin..
Sen låg jag däckad, men det satt bara i söndagen o måndagen, sen blev Emilia dålig.
Gick till läkaren med henne o hon fick pencillin, läkarna kollade mig också.
Jag hade oxå halsfluss o fick pencillin.

Nu igår börja jag känna mig hängig igen.. svårt o andas, ont i bihålorna, ont i huvudet, tänderna.... tryck på bröstet.
Ringer läkaren o de tror jag har bihåleinflammation.

Hatar det här.
Nu har Roger fått lämna Emilia på dagis i morse, o ska hämta henne också.... så hon får stanna en timme längre idag.
Imorgon ska han lämna henne också pådagis, redan kvart i åtta istället för 9.
Så ska jag försöka hämta henne imorgon åtminstone.

Sådär... nu har jag beklagat mig lite... måste få tycka synd om sig själv ibland. haha
Men tycker samtidigt synd om emilia som måste vara så länge på dagis.
Fast nästa vecka börjar hon ju deltid.. tis-tors mellan 830-1330. Får tänka så istället....

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0