På väg o tillfriskna???

Idag har det varit lite energi i Emilia, tack o lov. Trodde hon aldrig skulle bli frisk. :)
Hon har fortfarande hög feber, så jag har gett henne flytande alvedon ca 3 ggr per dag sen i söndags...o idag har hon även fått hostmedicin.
Så idag har hon sprungit runt som en galning, o efteråt hosta hon så jag trodde hon skulle kräkas. :(
Ganska mycket hoppande vart det som sagt....

O så hopp ner från soffan...

haha..trodde hon skulle hoppa in i kameran. :D
Klappa lite på Wilma... jaa hon klappar lite som hon vill. hihi

Men...vart tog Emilia vägen, verkar Wilma undra... ;)

Full fart med hoppande var det ja :P

Allt detta medans wilma ligger snällt (road???) på sin filt o tittar på henne... bättre teater går inte o hitta. :)

FAst lite trött ser Emilia ändå ut o va....

nu har hon i alla fall däckat i sin säng. Wilma ligger också o sover, så jag passade på o göra en kladdkaka... som nu gräddas i ugnen. Hoppas Emilia blir glad av kakan. E ju bara hon o jag som äter massa gott i det här huset... men vi begränsar Emilias gottisdagar till lördagar. Fast nu e hon ju sjuk, så nu får hon äta hur mkt gott hon vill. ;)

Kommentarer till mig
Postat av: rebecka

hehe vad söta dom är :)



GUD mina amnning bhar måste vara det fulaste på jorden. Hemska. Borde nog köpa några nya..

Man ska ju inte behöva gå omkring med hängbröst nu i 4 månader innan mjölken rinner till. Då blir det silikonbröst iställe :)

2010-02-17 @ 20:39:03
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0