Öron-bacillusker

Idag var vi till läkaren med Emilia.
Ringde Roger vid 10-tiden, jag vart jätteorolig för henne, o han kom hem vid lunchtid så vi kunde åka bil till sjukhuset (slippa ta bussen). 
Emilia var helt hängig i morse, jag fick ingen kontakt med henne, hon satt bara o stirrade rakt ut i tomma intet....

Fick tid på närakuten kl.1310, o de sa att hon hade öroninflammation.
Min lilla älskling är sjuk igen.. tycker så synd om henne.
Så nu ska hon gå på pencillin, i 7 dagar.

Idag har hon verkligen sovit... hon somnar titt som tätt hela tiden, i bilen, i väntrummet på sjukhuset, inne hos läkaren, på vägen hem.... o nu har hon sovit här uppe i vardagsrummet i säkert 2 timmar minst.

Kommentarer till mig
Postat av: linda

Stackaren!

Hoppas hon kryar på sig och slipper mer nu.

2010-02-18 @ 18:04:48
URL: http://lilomeanmylife.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nämen lilla gumman :(

Stackare

Ge henne en kram från mig

<3

2010-02-18 @ 20:39:03
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0