Fredagen

I fredags ringde jag lillasyrran o frågade om hon ville komma över med barnen.
Hade frågat Emilia vad hon ville göra idag (fredag) och hon svara: "Leka Mary, totto".. hon kallar fortfarande Jonathan för totto. :)
Totto betyder bebis på arabiska, o hans föräldrar kallade alltid honom för totto istället för svenska bebis. :)
Pappan är egyptier, o pratar arabiska...därför. :)

Eftersom hon svara så måste jag ju bara ringa dom.
Var kul o kunna sitta o prata med Linda en stund, medans barnen lekte med varann.


Snacka om att få fyrkantiga ögon... kan man stå närmare tv:n???

Emilia ville kramas med Mary som hellre ville titta på tv:n. :)

Efter middagen tog vi bussen hem till mamma o pappa. Linda o barnen hoppade av hemma, men Emilia o jag fortsatte.
Blev inte så jättebra bilder med min mobilkamera. Orkade inte ta bort blixten o därför blev de som de blev. :D
Finns finare bilder på syrrans blogg (bilderna är däremot från ett annat tillfälle, men ni kan se hur kojan ser ut i alla fall).
Efter vi provsuttit i snö-kojan, så gick vi in o fikade med semla o kärleks-mums.... så himla gott... mums mums.
Emilia tog endast en tugga från semlan, men däremot kärleks-mumsen (eller mums-mums eller mocka-rutor eller vad alla nu kallar kakorna för) vräkte hon i sig... var ju choklad ju. hihi 

Kommentarer till mig
Postat av: linda

bilderna blev bra för att papi var fotografen. What else? :-)



Men hon orkade med att sitta där iaf.

När vi hoppade av bussen började barnen gråta....vile följa med er. :-)

2010-02-16 @ 14:51:23
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0