Du har väl alltid funnits hos oss????

På måndag blir Wilma 2 månader.... har hon bara funnits hos oss så kort tid? Känns som hon alltid varit här....
Känns som en evighet sen vi fick se henne första gången i juli 2009.

O även en evighet sen vi såg henne första gången in real life, 8 december 2009 kl 0615... knappt 2 tim gammal resp 16 tim gammal.


O så blev hon en månad då hon bara sov o sov o sov o sov....

... o dricker inte bara tutte, utan även från nappflaska... med min bröstmjölk i.

O idag ligger vår rödtott på golvet med nacken stadig o leker...

..o vägrar le när kameran kommer. Men så fort kameran försvinner så ler hon igen... :)
Försöker spela lite cool tror jag....

Pratar gör hon däremot ofta, både me oss OCH med kameran.

Men när ska jag lyckas fånga ett leende??? :)

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Tycker oxå det känns som om hon har varit med i familjen i en evighet. Men nä, bara ynka två månader. Lilla rödtotten med sina tover. Tihi

2010-02-05 @ 15:50:35
Postat av: Sofie

Hon är så söt så söt! :)

Den lilla uppåtnäsan syns redan på Ultraljudet ju, hihi.. så gullig.

Ser fram emot att få träffa henne... snart hoppas jag!



Kram

2010-02-05 @ 19:16:19
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0