Står upp

2 augusti, vänder jag på huvudet från datorn till Wilma.... o där står hon, bara sådär... hur gick det till?
Hon har precis börjat krypa, så börjar hon resa sig upp också.... :D

Bara skrek av lycka....jag vet, jag e töntig, men det är jag så gärna. hihi...
Tycker det är så kul när det händer nya saker hela tiden, men samtidigt e det så tråkigt för snart e hon ingen bebis längre. ;)

Dagen efter ger hon sig på trappan. :)
Så nu har vi lånat ett trappskydd av storasyrran så länge.. ska köpa ett nytt både dit upp, o nere vid trappan, så fort vi kommer hem från turkiet. Just nu spar vi för fullt till fickpengarna ju. Bra man har syrror som har äldre barn, där man kan låna lite smått o gått som är panikartat.


En liten videofilm med krypet
/>

O en liten videofilm där hon ställer sig upp.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0