Mulle Meck

Halvdassig dag, så vi åkte till Mulle Meck-lekparken vid Järvafältet, Solna.
Mulle verkar ha rätt om vädret, eller?
Ja, kotten ser faktiskt lite halvdassig ut... 


Emilia var lite smårädd för Mulle Meck o Buffa.. o hon som älskar böckerna. Kan man inte tro.... ;)
Tvingar henne o stå framför kameran med dom ändå. hehe

Irrar bort oss lite....

Får jag komma fram nu? haha, hade gömt mig bakom planket när Roger skulle fota.

Wilma verkar tycka det är lite halvtråkigt....

...eller?

Emilia o Roger försöker cykla ikapp varann...

Stannade där strax över en timme...sen körde vi hem.

Kommentarer till mig
Postat av: linda

HAhahaha......kotte borta = tromb.

Skrattade så att jag höll på att ramla av stolen!

2010-08-04 @ 16:46:27
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0