Läggdags på kvällarna nuförtiden

Förut har det bara varit o lägga Wilma i sin säng, så har hon somnat själv i sin spjälsäng.
Så har det varit sen hon föddes.... men sen hon börja ställa sig upp, så ser kvällarna ut såhär... :D

Mycket kämpande för o få henne o sova... hon står där o skriker... men när det går över från "var tog ni vägen-skrik" till ledsen "har´-ni-lämnat-mig-för-alltid-skriket" så går vi in o tröstar, lägger napp i mun o går ut igen. :)
Så håller det väl på i ca 15-20 minuter. Sen blir det tyst, o hon sover som en stock från 19-1930.

KLockan 2 varje natt vaknar hon o vill ammas.... o sen vaknar hon först kl.0730 o vill gå upp o ha gröt.
Så har det varit i 3 nätter på raken, från 3 amningstillfällen per natt (kl.23, 02, 05) har det minskat till en kl.02. :)
O jag känner mig mycket piggare med så mycket sömn.... klar förbättring... nu väntar jag bara in en hel natt utan amning..för när det slutar, blir det totalstopp med amning. För det är bara kvällstid innan nattning, o nattamningen kl.02 som jag ger numera.


Kommentarer till mig
Postat av: Cissi

Hoppas du får en trevlig måndag =)

2010-08-09 @ 15:00:44
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Sofie

Leon äter också bara en gång på natten nu, skönt :)

Men han har börjat vakna och gnälla så att man måste stoppa in nappen stup i kvarten.. Konstigt för han somnar oftast utan napp, eller så spottar han ut den när han somnat utan att vakna..

2010-08-09 @ 21:25:41
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0