Kräftskiva

Mamma o pappa bjuder alltid in sina barn med familj, varje år på kräftskiva.
I lördags var årets kräftskiva igång igen.

Åt 3 pajer först, sen blev det kräftor, o så avslutades det med goda efterrättspajer.
Jag kunde äta 1 matpaj, så gjorde mamma även en kantarell-macka till mig...kräftor med bröd o mitt special-smör... o så en av efterrättspajerna, rabarberpaj, som mamma gjort mjölkfritt.
Jag höll mig till 100% alkoholfritt, eftersom jag inte kan ge ersättning till Wilma på natten.... pga hon ska ha mjölkfritt.

Barnen underhöll sig själva hela kvällen...
Emilia blir så när det är andra barn hon kan leka me...då struntar hon i mig o Roger fullständigt. :P
Hon visar inget intresse alls för oss, inte ens när vi försöker få kontakt med henne.

...Wilma var med oss när vi åt pajer, sen lekte jag en stund med henne innan det var läggdags för henne, så hon somna kl.19 o sov ända fram till 02, så hon skötte sig själv hon med kan man säga...hihi

Då var det dax för kräftor...

Alla åt inte kräftor, utan någon höll sig till pollisar.... :D

Glada i hatten...

Vi sov över allihopa... kl.03 kom jag i säng.
O så upp 0730 när både Wilma o Emilia vakna. :)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0