Bal på slottet


I lördags var vi på Linnéas kalas, som fyllde 4 år.
Var prinsess-och riddartema... så barnen skulle klä ut sig.

Födelsedagsbarnet prinsessan Linnéa


Emilia o Wilma var utklädda till prinsessor de me..inte riktigt en prinsess-klänning som Linnea har, men blev ändå en variant..en liten dans-prinsessa kanske ;)

...o Emilia hade vi även lockat håret på. :)

En krona som hoppa från Emilias huvud, till Wlmas, till min... o andra barn... :D

Superfina tårtor o massa gott-gott

o så självklart fiskedamm... även Wilma fick fiska :P

Wilma hade en annan huvudbonad i början av kalaset, men som även hon ledsna på.. inte det lättaste o få barn o behålla huvudbonader... Emilia vägra sin prinsesskrona, o Wilma sitt hårband. :P

Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

men hjälp så söta det är!! bilden på prinsess-Wilma är det bästa jag sett på länge tror jag :D



var har du hittat kjolarna? för det är lösa kjolar till bodysar väl? underbara är dom iaf dina tjejer, sötnosar!!

2010-08-31 @ 23:32:18
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0