Polka

Mums...såååå himla god. Marabous nya (den e väl ny??) chokladkaka med polka.
Älskar den.. precis som jag blivit helt galen i deras chokladkaka med non-stop-bitar i. Den med non-stop är Emilias fel. hihi..Hon fick välja lördagsgodis från affären en dag o då valde hon den med non-stop. Jag, hemska mamma, åt upp den när hon somnat. Hon äter ju bara 3-4 chokladbitar sen e hon nöjd. O hon kom inte ihåg den dan efter o fortfarande inte, 2 veckor senare. Så jag kanske inte e så hemsk ändå, eller...hihi...

Vi har börjat med lördagsgodis till Emilia från helgen innan påsk. Innan har hon bara ätit om det varit kalas hos nån. Fast vi gav inget godis alls innan hon var 1. Hon var strax över ett när hon fick provsmaka första gången..o gångerna hon åt godis under året tills hon fyllde 2 kan nog räknas på två händer.


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Va!!? Det chokladet har jag aldrig sett, gud så gott!!! Måste köpa!



Sv: Oj, det var en jäkla skillnad i pris.. så typiskt :/

Vi hade tänkt köra till er allihopa.. Har också tänkt på det där med hur länge de får sitta i barnstolen i bilen. Man får väl pausa många gånger.

Det är självklart okej att Roger och Emilia kommer om ni bestämmer er för att köra hit..



puss

2010-04-29 @ 17:22:43
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0