När ska hon sova en hel natt?

Wilma somnar vid 1830-1930 på kvällarna, då har hon ätit precis innan hon somnar.
Vaknar sen igen vid 21 o vill ha mat, återigen 0030, sen kl.0430, o sen kl.07-0730 när hon vaknar o vill gå upp.
Hon sover 3 tupplurer på dagen, o det är jättekul när hon är vaken längre stunder på dagarna nuförtiden.
Men nätterna vill jag att hon ska sova hela tiden..inte vakna 2 ggr under tiden jag sover. Visserligen somnar hon om direkt efter, men ändå. :)


Såhär vill hon somna numera. Hon vrider sig åt sidan o somnar.
Hon e så duktig som somnar i sin säng på dagar o kvällar också. Man lägger henne där, o sjunger en sång o säger godnatt. Sen somnar hon på 5 minuter helt själv utan gnäll i mörkret. :)
Samma sak på dagarna, ibland somnar hon även i soffan/babygymet/babysittern om jag inte hunnit flytta henne innan hon blir för trött.

EMilia somnar också själv i sin säng pä kvällarna.. tuppluren på dagarna har vi tagit bort för att hon ska somna på kvällarna. Annars ligger hon vaken i sin säng till 23-24-tiden... zzzzzzzzzzzz :P

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Sova en hel natt hade inte varit fel, får väl se om man får uppleva det igen.. någonsin :P hihi.



Sv: Jag ska också styrketräna nu tänkte jag, behöver träna rygg och armar. Magen ska jag ta det lugnt med fast barnmorskan sa att det var ok att träna den nu.. men jag vill inte ha konmage :P

2010-04-28 @ 21:09:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0