Lekrum för barn

Fredagen den 19 mars (oj,har jag inte bloggat på snart en månad, haha) var jag till stan för o göra en gynundersökning för o se att allt ser ok ut efter förlossningen o prata preventivmedel.
Mamma passade Emilia i väntrummet under tiden, hon jobbar bara 5 min därifrån.
Har fortfarande inte skaffat prev.medel, är osäker på om jag ska ha p-stav eller kopparspiral. Efter gyn gick jag o Emilia till McDonalds o sen gick vi till Sergels torg, Kulturhuset där de har "lekrum för barn".
Hade ringt syrran o frågat om hon ville komma in till stan med sina barn för o vara där med oss.
O de kom in. :)

Nåt jag inte förstår där inne var de här figurerna.... varför har de sånt i munnen på ett barn-lekrum????

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0