Första smakportion o sittning i matstol

Förra veckan gav vi Wilma hennes första smakportion - blåbärspuré. Var någon liten grimas, men var nog mest för att hon var förvånad o inte visste vad det var.
Hon vände hela tiden huvudet o ville ha mer, var riktigt nyfiken. :)

Idag vid lunch, gav jag o Emilia henne potatis- och morotspuré. Nu vart det däremot värre grimaser. haha..
Hon ville inte ens öppna munnen för o ta emot mer..

Ser ut som hon tänker "mamma, varför gör du såhär mot mig, vad har jag gjort för o förtjäna detta?
Emilias tur o mata...


O en liten videofilm .)


Men håller med henne, den är inte god.
Och vad tycker Emilia, som äter allt?
Hon hoppade malligt upp i stolen, satte på sig haklapp, o så gav jag henne en sked....

hihi..
Lyssna själva vad hon tycker om potatis- och morotspuré.

Avsluta självklart med o amma, o hon klunka i sig från bägge brösten.

Kommentarer till mig
Postat av: rebecka

hahahaahah vad söta de är :D

2010-05-04 @ 09:24:22
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0