En gammal dröm kanske blir verklighet....

Har anmält mig till tävling om att bli reseledare... en bloggande sådan, där jag får sällskap av Roger o mina 2 döttrar.
Tänk om vi skulle vinna. Jag som aldrig vinner något hoppas ju på att det ska inträffa denna gång. :)

HÄR anmälde jag mig.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Håller tummarna för dig! :)



Hihi, igår kväll när jag borstade tänderna så kom jag på att du fyllt år.. Shit tänkte jag, jag har glömt att gratulera henne! Fick ont i magen.. i några sekunder.. sen kom jag på att jag visst skrivit grattis till dig :P

Haha, mjölkhjärna kallas det ja.. heelt snurrig :)



Pusskram

2010-04-20 @ 20:52:08
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi, nu ser jag dig framför mig i de där blå platspåseskorna :P skrattar för mig själv. hihi

2010-04-23 @ 18:42:04
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0