Sista lediga dan på länge....

Skulle man kunna säga....
För imorgon börjar inskolningen... visserligen är de 6 första dagarna bara 1 timme per gång.. men vi har ändå våra tider o gå dit...
O 23 dagar kvar tills alla vi i familjen är på jobbet eller förskolan full tid.

Känns väldigt dystert... börjar känna lite seperationsångest nu... precis som jag gjorde när jag skulle sluta amma helt o hållet. haha...

Så vad ska man hitta på sin sista lediga dag? ;)
Är ju knallblå himmel ute o redan 5+ och klockan är bara 9. Så ut ska vi i alla fall.... fast jag tänkte hinna med lite städning här hemma också. Kanske skulle gå till öppna förskolan, för dit lär vi inte gå något mer sen....

Hmm.... vad ska vi hitta på idag?

Bild från Emilias 1-årsdag. Tänk vad hon har ändrats mycket på bara 2 månader..... o nu kan hon t.o.m. gå. Eller snarare springer fram.... :)

Kommentarer till mig
Postat av: Therese

Jasså ska Emila börja på dagis nu. Vad spännande och roligt för henne. Vilken tur att hon börjat gå då! precis lagom=) Jag ska ha Bella hemma hela sommaren. Ska bli underbart att få vara med henne en hel sommar nu när hon är lite större.. Hon ska på dagis i augusti. Förstår att du tycker att det är jobbigt.. Man är ju van att vara med dom små krypen varje dag hela tiden..Men det ska nog gå bra ska du se.

2009-03-31 @ 09:24:32
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Sofie

johoo!! .. för man skulle släcka sina lampor och stänga av sina icke-nödvändiga elektriska apparater ..

Är teven verkligen så nödvändig tycker du? ;) hihi

2009-03-31 @ 11:27:27
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: daniel

Bara 5 grader? ;) Vid 9.30 imorse hade vi 10 grader :D Superskönt! Har ni fortfarande snö?

2009-03-31 @ 20:34:04
Postat av: Sara

Förstår att du har lite "dagisångest" Inte lätt att lämna det allra viktigaste man har till nån annan. Men oftast älskar ju barnen att vara på dagis. Det är sååå skönt att ha de åren bakom mig. Mina barn är ju 8 och snart 10 år.

2009-04-01 @ 15:00:18
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Carola svarar Daniel

ja vi bor ju nästan i norrland..hihi... men idag har vi haft 12+....skööööönt. :) fast då säger väl du att ni haft 20+....



nej gu nej ingen snö... fast den försvann visserligen bara för några dagar sen. trodde först våren var på väg..o sen helt plötsligt snöa det o var minus i några dagar...tills våren kom tillbaka igen i måndags.

2009-04-01 @ 15:45:30
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0