Köpa nya gympaskor??

Var med  yngsta syrran för många veckor sen o tränade. O där fanns det en kille som hade sååååå grymma gympaskor...
Nästan så jag funderar på o köpa såna själv. Eller vad säger ni?

haha.... höll på o skratta ihjäl mig.... kunde knappt koncentrera mig på resten av passet eftersom vi såg killen trippa omkring med dessa skor i närheten av oss.
Kämpade till tusen så jag inte skulle kissa på mig av garv...

Någon som är sugen på dessa???
Då är det bara att gå in på denna sida och beställa hem ett par fivefingers-gympaskor. :D



OBS!!! Svarar på alla inlägg vid nästa inloggnings-tillfälle.
Nu är jag så trött, så trött, så trött..
så jag ska hoppa ner i sängen o sova lite..
o drömma om FiveFingers.. ;) hihi

Kommentarer till mig
Postat av: Carro

HAHAHAHAAAA... Jag hade kissat på mig många gånger om den dagen. Skulle ju passa fint till dina tå strumpor...hihihi



Kram kram

2009-03-23 @ 07:39:22
Postat av: Johanna

Men herre guud, hjälp honom säger jag bara. Hur ska du kunna konsentrera dig på träningen framöver tänker jag?? =)

2009-03-23 @ 11:04:51
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahahaha! Nää! Hade han sådana??! På riktigt??!

:-D



Ja, vi har fått biljetter till Michael Jackson.. :)

Det är min brors kompisar som har fixat.

Usch.. hur mycket kostar de dyra biljetterna då? :S



2009-03-23 @ 12:52:14
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: linda

hahha...då fattar jag vilka skor ni fick skrattatack över. :-)

HAde lite svårt att de det framför mig först. :-)

2009-03-23 @ 16:30:18
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du njuter av våfflorna! :-)

Kram



Och vilka roliga skor!!!

2009-03-24 @ 10:53:16
Postat av: rebecka.

Vi åker inatt, natten till torsdag.

Kl 04.50 går planet ;D



taack. jaa, jag hoppas hon kommer gilla resan lika mkt som vi men det tror jag. Hon älskar ju att bada :)



Ska se om jag kan lägga upp några bilder därifrån, om de har internet.



kram!

2009-03-25 @ 07:22:39
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0