Gå med i buzzador

Glöm inte bort att registrera er hos Buzzador.
Gå in HÄR och gör det.... så att det framgår att det är jag som bjudit in dig. ;)
Mitt användarnamn som Buzzador är: MamaLola

Kan säga att nu senast fick jag en massa, ca 10st, Lätta-smörpaket (med aktiv bakteriekultur) hem.
Jag får ganska ofta erbjudanden, ca 1 gång i månaden.
Första året fick jag ca 3-4 ggr, men nu när jag är inne på 2:a året, så har jag fått minst 1 gång i månaden något erbjudande.
Fast det är inte alltid jag har tackat ja.



Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.


Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.


Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

jag har också buzzat ett tag men det blev en del grejer som strulade (dom hörde aldrig av sig fastän jag blivit utvald osv och jag tyckte det var dåligt) så nu har jag inte blivit inbjuden till nåt på länge... jag kanske röt ifrån för kraftigt? ;)

2009-03-25 @ 22:08:24
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Johanna

Min svägerska Nina är medlem, vi får testa massa spännande =)

2009-03-26 @ 20:21:34
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0