Zzzzznark....

Emilia har precis somnat.... hon hade 39,2 grader nu igen. Stackarn!

Idag har jag varit till jobbet o hämtat hem lite jobb. Tänkte jobba lite hemma, o åka o lämna tillbaka fakturorna på jobbet nu på tisdag.
På det sättet kanske jag hinner få in alla attester på fakturorna, tills jag är åter på jobbet den 8 januari.

Vinterbilder från Gunnes Gård, här i Upplands Väsby.
Finfint område o promenera i... ska bli kul o gå dit med Emilia (som är helt tokig i djur) till sommaren. Då kommer massa djur tillbaka dit - grisar, får, kor, höns o sånt....

Roger som varit fotografen, när han var ute o promenerade.
Jag satt hemma med sjuklingen, eftersom hon inte får gå ut med så hög feber.


Kommentarer till mig
Postat av: Sara.

aa vi har fått mycket snö här på gotland nu men allt kom igår:) o 11 minus nu. man tackar, ja hon é super söt men hon börjar bli stor snart 7 månader:)



det lät jätte skönt:) ja själv går man sista året på gymnasiet så det känns skönt med lite lov:)

2009-01-04 @ 19:26:37
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ursöt dotter du har :)

2009-01-04 @ 21:00:30
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: ullrika

jag hade tappat bort dig men efter massa detektivarbete hittade jag tillbaka igen! har inte hunnit läsa mer än det här inlägget nu men ska läsa ikapp mig så fort jag hinner!



ville iaf bara säga hej och hörs snart :)



ps. hälsa emilia krya på massor!!

2009-01-05 @ 02:06:15
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: rebecka

Åh stackars Emilia som har feber :/



Jag tänkte sluta amma då Moa har kommit in i sina normala rutiner igen. Alltså sover bättre och sånt.

Hon har ju vart ganska bökig uppe i Umeå.

Inatt så sov hon iaf bra så om det fortsätter vara bra så slutar jag kanske om 1-2 veckor. Känns lite tråkigt att sluta faktiskt, det är ju så mysigt.. men samtidigt så blir det väl svårare och svårare att sluta om man väntar för länge + att brösten blir väl ännu mer som kärringbröst.



Får jag fråga hur dina bröst ser ut? Hehe.

2009-01-05 @ 09:31:06
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0