Middagen på kickoffen

Vi åt supergo mat på vår kickoff.....kolla in vår meny vi fick.

Förrätt
Grillat marinerat ankbröst med sallad på confiterat anklår, Sauteresgelé och körsbärsvinaigrette

Varmrätt
Lättrimmad halstrad laxfilé med Chablissås smaksatt med grönärtsskott, primörer

Efterrätt
Citrus- och Camparisorbet med skal av vaniljglass, färska bär.

Allt var verkligen supergott.
Det enda jag inte var så jätteförtjust i var efterrätten...gillar inte sorbet och glass.
Smakade lite på sorbeten och glassen....men det var så sött, så jag grimaserade.....
Så jag åt bara en massa bär (eftersom de kom in i en seperat skål). O det var inte fy skam ska jag säga. :)
Det var jordgubbar, hallon, blåbär och björnbär. Mums!!!
Jag och VD:n (som var min bordsgranne) slogs om blåbären...hihi..vi ville bägge hålla oss unga och friska, Vilket blåbär sägs göra.

Kommentarer till mig
Postat av: Madeleine

Själv är man galen i sorbe, inte glass dock :-o Mums!! Lät som en lyckad kväll ;-)

2009-01-18 @ 17:38:11
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Tess

ååh det där lät mumma :)

2009-01-20 @ 15:45:34
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0