Idag var det exakt ett år sen.....

....som det var BF (=beräknad förlossning) för Emilia.
Men hon lät sig dröja kvar ytterligare några dagar.

Läste ett gammalt inlägg från då. Där jag hade haft en jobbig mardröm om förlossningen.
Kul o läsa sånt gammalt. Känns inte så längesen allt hände...men ändå så långt bort. Konstigt att det kan kännas så på samma gång!

Imorgon är det kick-off på jobbet, så då hinner jag inte blogga något på hela dan....

Kram kram

Kommentarer till mig
Postat av: Diana

Nu är jag tillbaks efter bloggpausen! Äntligen - har saknat bloggen! Tror jag blivit lite bloggberoende, haha! Är allt bra, har jag missat mycket under min paus? =) Nu ska jag ha myskväll med Lets Dance, älsklingen och massa tidningar! =)Vad ska du hitta på ikväll? STOR KRAM!!

2009-01-16 @ 20:55:05
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hihi.. roligt att kunna läsa om ;-) Jag födde på min BF dag :-o Görs i helgen då??

2009-01-17 @ 08:29:57
URL: http://www.muppsan.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0