Husdjursmässan i Kista

I måndags var vi på husdjursmässa i Kistamässan.
Gick för Emilias skull....för själva tyckte vi inte det skulle bli så jättespännande (pga allt folk), förutom o se Emilias miner när hon ser alla djuren...haha....o det var jättekul o se hur glad Emilia blev.
Vi drog även med oss Catrins 2 barn, Sandra & Veronica.
Så det var väl värt sina 250 kr för o gå in en hel familj med 2 vuxna o 2 barn (för oss blev det dessutom med 3 barn, eftersom Emilia inte kostade något).
Kostar annars 120 kr/vuxen och 50kr/barn.

Emilias huvud tittade runt överallt....

..hon var till med tvungen o sträcka på halsen för o se ibland.... :D


Det fanns grisar, ankor (som dessutom är Emilias favoritdjur delat med hundar)...


....lamm, dit Sandra & Veronica vågade sig på o gå o klappa...

Pappa...titta!

...o titta där!

..en massa hästar...när får jag rida, hur stor måste jag vara då? ;)

Det var kaninhoppning också....

Mamma...flytta på dig o din kamera...jag ser ju inget..

Mamma, såg du kaninen...däääär?

Så lycklig man kan bli.... :D Verkar som kaniner blivit en favorit det me....
Kolla in..hon har tom fått kaninöron.... hihi

Fanns massa coola hårdrocks-tröjor.... men vi köpte aldrig nån...

..däremot fanns det en massa coola såna här.....

O självklart måste ju Emilia få en häst-ballong.

Vi var där i ca 1,5 timme....rätt så lagom!

Tillägg:
Husdjursmässan pågick under perioden 3-6 januari 2009.

Kommentarer till mig
Postat av: Madeleine

Åh hade oxå velat gå på den.. missade att den var :-(

2009-01-07 @ 15:24:14
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: linda

Åh har det varit en sån rolig mässa???

Är den fortfarande?? Var? :-D

Jag vill gå!!!!!

Ja, jag tycker om husdjursmässan....men jag erkänner det iaf. Till skillnad mot dig som inte ör det. Haha. :-P



2009-01-07 @ 16:51:01
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0