Emilias lekhörna

Vi letar vidare efter större lya..
Men verkar lönlöst. Just nu har vi bara råd med hyresrätt, o vill då ha en trea elller fyra.
Till sommaren (då vi båda börjat jobba heltid igen) ska vi köpa något. Antingen en lägenhet (i Väsby, Solna, Sundbyberg eller Stockholm) eller så blir det en villa, vilket vi nog helst vill ha.
Men allt beror på vad det kostar också....

Emilia sover fortfarande i sin spjälsäng i samma rum som oss (o vi som sa att tills hon fyller ett är det lugnt, men sen ska hon ha eget rum, vilket är omöjligt nu). O lekhörnan har vi i vardagsrummet.
Just nu bara leksaker, inga direkta barnmöbler eller nåt sånt....
Men vi känner att vi måste köpa lite förvaringskorgar för allt. Så det blir lite mer ordning.

O så hennes älskade ballonger...

Kommentarer till mig
Postat av: linda

Japp, fotöljen ska ju bort från hennes hörna säger jag ju! LÄgg ditt ett barnbord stället! En sån där liten bokhylla(den som mary/jonathan, martin och linnea ahr, fast en liten). KÖp lådor till. Då har ni en rolig lekhörna. :-D Har ni två såna blir det tom en anskärmning. :-) Japp, jag gillar att planera barns rum. :-D Sitter redan och planerar nästa projekt i barnen rum. Sängen är ju målad, bokhyllan köpt. Vad mer finns det att göra? Måste finnas nåt, annars blir ju det ganska tråkigt för min del att inte ha något att planera! :-)



Vad e det för evighetsballonger det där föresten?

2009-01-21 @ 01:20:15
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0