Emilia tigger o tigger....

..men bara på dagtid konstigt nog. Hon som bara ammats på kvällar nu senaste 2 månaderna.
Hon försöker 2-3 gånger om dan ungefär, pekar, skriker "tutte", drar i tröjan.... men ingen tutte här inte. Som tur är glömmer hon bort den på bara några sekunder... bara o distrahera henne med något. Fråga var grodan är eller nåt.. hihi... 
Så det går jättebra med o sluta amningen.
Förutom för mig. :D
Hade jätteömma bröst igår, o massa knölar...så jag fick pumpa ur dem mitt i natten.
Fast idag är det lugnt, lite småömma... men inga knölar.
3:e kvällen utan amning nu!

Sista amningen för Emilia, 10 januari.
[Bild på Emilia när hon ammar sista gången, var tanken, men funkar inte.]

OBS! Detta inlägg skapade jag den 13 januari... men det har inte funkat o lägga ut något.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0