Aaaaaaaaj.....min ryyyygg!!!!!!!!

Blir tokig på min rygg... den gör bara ondare o ondare för var dag.
Åkte skridskor för några veckor sen (16 december), med syrrans dotter Mary.
Kände av redan då i ryggen efter ca 10 minuter... inte lätt o ha en 18-kilosklump hängandes i armarna, när man själv balanserar på ett par skridskor med kut-rygg. :S



Efter förlossningen har jag haft problem när jag styrketränar korsryggen... får alltid känningar efter dessa träningar. Men som sen gått över efter 1-2 dagar.

Men nu är jag snart helt handikappad, efter det här med skridskoåkningen..... kan knappt sitta, stå eller ligga... Det känns som jag har en stor och sylvass klump bak på ryggen (fast inget syns utanpå).

Varför har det blivit så?
Någon som vet? Sträckning? Bristning? Gör ont både i muskler och skelettet....

Kan säga att nästa gång jag åker ut med Mary, tillsammans med Linda, så ska vi ha något redskap som Mary får åka o hålla i.
Läste på nätet att det är så man lär sig o åka. Eller stå själv o börja med o lära sig resa sig upp...

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0